search Created with Sketch.
Group 3 Created with Sketch. Group 3 Created with Sketch.

Vanliga frågor & svar

Vad är det för fraktkostnad på min beställning?

Paket beställda för avhämtas i butik:
Om du väljer att din beställning ska skickas till valfri butik tillkommer ingen fraktkostnad.
Paket beställda för att hämtas hos Postenombud/varubrev:
Väljer du att få din beställning skickad till ett utlämningsställe tillkommer en fraktkostnad på 40 SEK.

 

Hur använder jag en rabattkod?

I varukorgen finns en ruta för internetkod. Där fyller du i koden som står på din rabattkupong (AA1234). För att kunna ta del av våra erbjudande måste ditt More at kort vara kopplat till din profil. Rabattkupongen kan inte kombineras med övriga erbjudanden. Det är viktigt att vara inloggad på din profil när du ska registrera din kod, detta för att systemet ska förstå att du är medlem i More at (och därmed ha rätt till rabatten).

 

Är det säkert att betala med kort?

Vi använder ett kortbetalningssystem som är utvecklat för att skydda dig. Alla transaktioner sker via SSL (Secure Sockets Layer) och är krypterade, vilket ger mycket god säkerhet. För att ytterligare skydda dig kontrollerar vi ditt korts giltlighetstid, att beloppet är tillgängligt samt dina adressuppgifter.

 

När kommer min faktura?

Har du beställt mot faktura kommer denna skickas per post.
Beställer du innan 6e-8e varje månad kommer den samma månad runt 20e. Beställer du efter 8e kommer fakturan att skickas till dig efterföljande månad

 

Hur länge har jag öppet köp?

På alla varor köpta till ordinarie pris i butiken erbjuder vi 30 dagars öppet köp. På alla rea- och auktionsvaror erbjuder vi 14 dagars öppet köp i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Inget byte på auktionsvaror.

Kan man beställa från ett annat land?

I dagsläget är det möjligt att beställa från vår shop i hela EU.